Kondistrening på et kvarter - Mariann Deila

Kondistrening på et kvarter

Når du har en halvtime til rådighet og vil få treningen kjapt unnagjort! Slik var det for Bjarne og jeg en tidlig morgen denne uka, da gjorde vi denne økta:

[arve url=”https://youtu.be/lhyvHXRI9aw” /]

Vi varmet opp 10-12 minutter med rolig løp og gjennomgang av øvelsene kettlebell swing og burpee pullups. Deretter gjorde vi intervallen, som tok 15 minutter:

Totalt 4 intervaller – 3 minutters arbeid i hver intervall – 90 sekunders hvile mellom intervallene

INTERVALL 1: Løp?‍♀️!
Tempo? Du vet at du presser høyt i puls når du i det siste minuttet av intervallen puster med åpen munn, kun klarer å si enkeltord og tenker “nå klarer jeg snart ikke mer

90 SEK HVILE
Det kan du gjøre ved å gå på stedet, eller ved å løpe rolig/gå raskt på tredemølla

INTERVALL 2: Gjør så mange runder du klarer på 3 min av
– 8 burpee pullups
– 16 kettlebell swing

PS! Alternativ til pullups er enten å gjøre kun burpees, eller å gjøre burpee + berøring av stang, det vil si at du hopper opp for å berøre stangen med fingertuppene før du går ned igjen i en ny burpee osv.

90 SEK HVILE

INTERVALL 3: Løp igjen!

90 SEK HVILE

INTERVALL 4: Gjør så mange runder du klarer på 3 min av
– 8 burpee pullups
– 16 kettlebell swing

FERDIG!
?

Jeg inviterer deg til å gjøre den du også! Fortell meg gjerne hvordan det gikk 🙂

GOD TRENING, DIN SPREKING!

0 kommentarer

Send inn en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *